vrijdag 15 augustus 2008

I LOVE your blog

Gisteren een verrassing ontvangen van Marjolijn. Vind het harstikke leuk om dit te ontvangen.Het is de bedoeling dat ik dit nu aan 7 mensen stuur, hun bloglinkje op mijn blog zet en uiteraard een berichtje achterlaten.Ik kom niet aan 7 mensen, niet omdat er geen mooie blogs zijn, maar omdat iedereen wel iets heeft dat me aanspreekt, en omdat sommigen de award al hebben ontvangen.Ik geef de award aan (willekeurige volgorde) Marjan, Hanneke en Berdien. Er staan zoveel mooie dingen op jullie blog waar ik best wel inspiratie uit haal.

5 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Hartstikke leuk, dank je wel Chantal!!

Mag ik je nog een tip geven? Je kan zlef in je berichten ook linkjes maken naar b.v andere blogs, je selecteerd dan de naam in je berichtje bovenaan staat een tekentje wat lijkt op 2 rondjes aan elkaar, als je daar op klikt kan je de http van wat je wilt linken invullen.... zo maak je dat dus aanklikbaar in je bericht :o)

marjan zei

Chantal ,wat hartstikke leuk !
Dank jewel,zeker om wat je zegt,dat je inspiratie uit mijn werk haalt!
Mijn Blog wil nog niet zo lukken als ik wil.
Heb 'm een beetje verwaarloosd de laatste tijd :(
Maar mijn scrapmood is weer helemaal terug,dit is een leuk opstekertje!

Hanneke van der Linde zei

Graag gedaan hoor!!
Je kan de kleuren van de linken ook nog veranderen, dan kan je makkelijker zien wat gelinkt is....
Je gaat naar indeling, links bovenaan staat kleuren en lettertypen, die kan je aanklikken, dan krijg je een klein schermpje waar je allerlei kleuren kan veranderen..... misschien vind je dat ook leuk om eens te doen!!

Groetjes maar weer!!

Hanneke van der Linde zei

Haha, ach ik vind het leuk om te doen...'t is niet bemoeierig bedoelt hoor.... ;o)

Groetjes!

Anoniem zei

Chantal, harstikke bedankt voor de award !! Was enorm verrast !! Heb even op je blog geneust, het ziet er prachtig uit !
Groetjes Berdien