donderdag 25 september 2008

Kadootjes!!!

Vandaag kreeg ik per post een kadootje van Wiebine van het SA forum. We kennen elkaar van het forum en toevallig hebben we elkaar van de zomer op een camping ontmoet. Het klikte enorm leuk en hebben lekker met elkaar geborreld. Toevallig kwamen we elkaar op de overnachtingscamping weer tegen, dikke pret daar, lekker samen gegeten en alle restjes opgesnoept. Tijdens een wandelingetje over de camping nog even wat scrapmomentjes vastgelegd. Als ik deze foto weer bekijk, krijg ik spontaan weer de slappe lach. Wiebine, heel erg bedankt voor je kadootje, vind het super leuk en nogmaals hoe ben je achter mijn verjaardagsdatum gekomen?????



Verder had ik deze aankoopjes al eerder in huis, maar ze waren dus mijn verjaarskadoortje (lekker zelf uitgezocht). Ik heb ook nog de cardridge Storybook voor mijn cricut gekregen, een kweekschaaltje en stempels van MM van de paspoortlijn.
Een erg leuke verjaardag dus.....







3 opmerkingen:

Wiebine zei

Hé Chantal ! zal ik het dan maar zeggen ? ik was even aan het neuzen op het forum van Tessa Tegendraads en daar heb ik je verjaardag gevonden. Je had wel eens op het SA forum gezegd dat je eind september jarig was maar welke datum precies wist ik niet, en nu dus wel ! Het leek me gewoon leuk om je te verrassen.
Je bent lekker verwend zeg, veel plezier met je spulletjes (als er nog iets over is)
groetjes,
Wiebine

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Leuke kado's heb je gekregen en uitgezocht!

Heidie zei

gefeliciteerd met je verjaardag. En leuke spullen heb je uitgezocht/gekregen.
groetjes Heidie