zondag 19 oktober 2008

Weekendje Doorn

Heerlijk een weekendje weggeweest met de caravan. Het was heerlijk weer en we zaten echt middenin de bossen.
Maar zoals jullie weten selecteer ik onze campings op het feit of er een scrapwinkel in de buurt is. En ja, ditmaal waren we in Doorn. Dus P&P zat om de hoek.

Op vrijdag heb ik deze aankopen gedaan:




En zaterdag ging ik nog even 1 papiertje halen, dat was ik namelijk vergeten en toen kwam ik met dit thuis. Althans ik?? De tas heb ik van mijn hubbie, ik wilde er niet aan, veel te duur, maar ben er wel superblij mee. Wat een lieverd heb ik toch he?






16 opmerkingen:

marjan zei

Wow !!
Jij hebt een leuk weekend gehad zo te zien :)
Mooie spulletjes !!
En hoe was het thuis komen,alles goed gegaan hopelijk...

Je@net zei

Whahahahaha, geweldig zo'n weekend Doorn! Dat moet ik mijn schat ook es voorstellen ;-)
Maar je spullen zien er super uit Chantal! En die tas.....daar loop ik al weken bij te kwijlen. Vond 'm zoooo mooi, maar zooo duur! Die hubbie van jou is een schatje hoor!!

*~SCRAP-GEK~* zei

whahahaha!!!! heel herkenbaar! ik vind P&P echt een super winkel, waar ik altijd slaag...fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad! en hele gave spullen joh! :-) groetjes marije.

Marsha zei

wauw ! wat een supergave spullen heb je gekocht en wat lief van je man dat je die tas mocht kopen !

Anoniem zei

Wat een superleuke spullen!
En wat een gave tas!!!
Wat lief van je hubbie!

Hanneke van der Linde zei

Jeetje, wat suoer zeg, die aankopen!!

Anoniem zei

Wowie zeg, volgens mij al had het pijpenstelen geregend dan was jouw weekend nog goed wahahahaha.
Wat een geweldige spullen heb je gekocht zeg!!!
En super dat jullie het zo heerlijk hebben gehad!

Groetjes Jacqueline

ScrapEnjoy zei

Chantal, je hebt net zo'n lieverd als ik hoor, ben ook eens in Doorn geweest en Ron duwde van alles in mijn handen, zuinig zijn op je hubby hoor, maar jullie hebben fijne dagen gehad samen, lekker toch? en ook nog pracht spullen, wat moet jij een "happy woman" zijn.
Succes ermee meis.

vr.gr. Lilian

Wiebine zei

O meid, wat heb je een leuke spulletjes gekocht en wat een mooie tas,

ans zei

Ha Chantal,
Volgend weekend weer??
Haha

anja curvers zei

Soo dan voor jou kan het week-end niet meer stuk wow en wat lief zeg van je hubbie een prachtige tas hoor.

Maaike zei

Gave spullies hoor! Dus we krijgen heel veel werk van je te zien de komende tijd??? Hihi... Ik ben heel benieuwd wat je gaat doen met dat vel met potjes en pannetjes... Ik hou je in de gaten ;-)

Wendy Schoonhoven zei

O man, wat een ontzettend gave tas zeg, heel erg gaaf!! En wat lief van je man! De rest van je aankopen zien er ook geweldig uit, veel plezier ermee. Hmmm...moet toch ook maar eens daar in de buurt op vakantie, haha...xxxWendy.

Heidie zei

fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. En zo te zien ben je goed geslaagd.
groetjes Heidie

Anoniem zei

voor 1 papiertje is het ook helemaal niet slim om naar p&p te gaan haha... gave tas!! xx Tamara

Sandra zei

geweldige spulletjes heb je gekocht zeg! en wat lief van je mannetje.dat je die tas hebt gekregen! super!