woensdag 17 augustus 2011

Vakantiealbum 2011



















































18 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooi album heb je gemaakt.

liefs heidie

Monique zei

WOW wat een super gaaf boekje geworden en wat veel leuke details zitten erin, zoals die lucifersdoosjes/ kleine boekjes en dubbele pagina's.
Heel mooi gemaakt en gevonden.
Ook je tabjes vind ik heel mooi gedaan.

Rianne zei

Fantastisch!
Ik vind hem er heel creatief en kunstzinnig uitzien met alle vakjes/ boekjes/ e.d. binnenin nog weer. Erg leuk!

Stampidoe@gmail.com zei

oww geweldig die wil ik wel life zine de 3de want i het echt lijkt hij menog mooier

groetjes yvon

Karin zei

Wauw Chantal, wat een prachtig boekje heb je ervan gemaakt zeg. Wil het de 3e graag eens in het echie zien. Ik mis de embellies niet moet ik zeggen, de foto's en het papier hebben het niet nodig hier.

Groetjes, Karin

Maria zei

Wat een geweldig album, had je daar een voorbeeld van?? Ik ben ook erg benieuwd het de 3e in het echt te zien.

Wiebine zei

Wat heb je hier een prachtig album van gemaakt zeg, die doosjes erbij en met al die tags kun je ontzettend veel foto's kwijt zeg,
errug mooi hoor !
groetjes,
wiebine

Maaike zei

Wat een gaaf album is dit geworden!! Maar goed dat je het bewaard hebt!

Femke scrapt zei

Gaaf!
Is dit het boekje van de challenge? (so forum)?
Of waar heb je hem anders vandaan?

NicoleJ zei

wat een super gaaf album zeg, vind die vakjes in de kaft ook geweldig!

Hetty zei

Zo die is gaaf! Mooie kleuren en hele mooie foto's!

marika zei

wauw!echt een supermooi album!Veel te zien,hele mooie details.Toppie gewoon

groetjes,marika

Martine zei

Wat een ontzettend super gaaf te gek boekje heb je gemaakt Chantal! De foto's zijn ook weer allemaal even prachtig! Het boekje op zich is ook super! Helemaal goed! Groetjes, Martine

Klaske zei

wauw, Chantal wat ziet dit er leuk uit zeg, met al die losse vakjes en losse kaartjes met die tabjes... Super!

Petra zei

Dat is weer eens een heel ander soort boekje, heel leuk gedaan.

anja curvers zei

Wow Chantal wat een supergaaf boekje is dit geworden zeg. Leuk met allemaal die extra details erin echt gaaf hoor.

Marjolijn van Elsberg zei

Echt he-le-maal geweldig!!!!!!

IlseNijland zei

Wat leuk om te zien dat jij deze ook hebt gemaakt. De mijne ziet er heel anders uit. Ik heb er één gemaakt over de operatie van mijn hand. Zie mijn blog.

Groetjes!