zaterdag 25 oktober 2008

Dare J1 SA forum

De dare voor deze keer was "Dare to use pictures", minimaal 10. Ik was al begonnen aan een lootje met 10 verschillende foto's, maar vond het helemaal niks. Toen kwam ik op dit idee. Heb iets dergelijks ooit eens gezien met pasfotootjes, dus waarom niet met paddestoelen. Het is tenslotte herfst!!





Gebruikte materialen:
Petrol cardstok
Dessinpapier van Little Yollow Bicycle, vita Bella Collection
Dessinpapier van Basic Grey, Ambrosia
Journaling bladzijdes van MM (noteworthy)
Thickers
Mini letterjes van toga scrapbooking

Bedankt weer voor het kijken op mijn blog.

4 opmerkingen:

Wiebine zei

Helemaal super gedaan zeg, dit is echt een winnaar hoor !! mijn stem heb je alvast,
groetjes,

Maaike zei

Dat gedichtje vind ik echt super... Maar Kabouter Spillebeen zou het hier ook geweldig naar zijn zin hebben....

ScrapEnjoy zei

Wat een leuke uitdaging en het is je gelukt meis, ziet er goed uit, trouwens wat een mooie paddestoel, ben nog steeds op zoek naar een rode, maar kan het niet vinden, Niels vind ze ook zo leuk.

vr.gr. Lilian

Anoniem zei

Zo, wat een leuke en super gevonden met je gedicht. Echt een winnend lootje.