maandag 3 augustus 2009

vakantiealbum 2009

Ook tijdens de vakantie scrap ik. Het vakantiealbum is hierdoor al klaar. Dit jaar is het toch anders geworden als ik in mijn hoofd had. Dit komt een beetje door het papier van LYB. Het is wel een travellog maar ook weer niet, het zijn eigenlijk meer aparte lootjes geworden. Maar ach, ieder jaar hetzelfde is ook niet leuk, dus ben ik er toch wel happy mee.



Dit schattige uiltje van porcelein vond ik op een markt in Frankrijk. Heb er wel een beetje spijt van dat ik er maar 1 gekocht heb.



























25 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Wow, en dat in je vakantie,maar het ziet er prachtig uit, het is toch wel een erg mooi land he?
Jammer dat je de foto's niet kan vergroten, dan kan ik het duidelijker zien, ach dat heb je als je 65 bent geworden, hi hi
Zonder gekheid...... het is een mooie herinnering meis.

kuzzzz Lilian

Jack on the Net zei

Het is weer een mooi album geworden Chantal.
Kunnen we nu weer gaan? :)

Marlies zei

Wow, mooi album en lekker uitgebreid! Jij bent echt snel!

groetjes Marlies

Romy zei

Wow, erg mooi!! Het zijn inderdaad net allemaal layouts...elke bladzijde is prachtig. En dat uiltje is inderdaad heel mooi en toepasselijk.

Rieni zei

het is een prachtig album geworden, en waar zaten jullie precies op een camping?? Volgens mij zie ik ergens ST. Ambroix staan daar hebben wij al heel vaak gestaan vandaar mijn vraag.
Toevallig wilden we dit jaar eens wat anders, anders hadden we elkaar tegen kunnen komen

Ilonka zei

Hou Chantal wat een prachtig album heb je gescrap met heel veel mooie details. Ik kijk m'n ogen uit zo mooi! SUPER!!


Greotjes ILonka

Monique zei

Ziet er mooi uit Chantal

Wiebine zei

Prachtig album meid, ik heb hem natuurlijk in het echt gezien (behalve dan de laatste paar pagina's) dan ziet hij er nog mooier uit. Het was weer leuk om jullie te ontmoeten, erg gezellig.
groetjes,
Wiebine

ans zei

Jeetje, dat ziet er leuk uit!
Mooi gedaan en zo te zien hebben jullie het heerlijk gehad!
Weer een album in de collectie...:)

Karin zei

Wat een prachtig album is het geworden, en inderdaad heel erg snel!
Ik vind het papier prachtig, heel geschikt voor je album! Super, mijn complimenten!

Reginne zei

Wauw, wat een prachtig album is het geworden zeg! Heel erg gaaf geworden!
Krijg nu ook gelijk weer inspiratie voor mijn eigen vakantiealbum!

Groetjes Reginne

sam zei

super leuk album! vind de kaft ook helemaal geweldig! super lief uiltje! groetjes sam

Shaantje zei

Dat is een geweldig album geworden.Ik weet niet hoe je vorige journals waren, maar deze vind ik te gek! Je mag trots zijn op jezelf Chantal.

Gr. Shana

Brenda zei

Ik vind je album heel erg mooi geworden.

Nancy Feer zei

Supermooi album zeg! Echt gaaf!

Unknown zei

Hij is weer onwijs leuk geworden!

Ellen zei

wat een ontzettend leuk album zeg!! De kleuren zijn ook helemaal super!

Ellen zei

wat een ontzettend leuk album zeg!! De kleuren zijn ook helemaal super!

lieke zei

heel erg mooi!!!
ik vind het juist wel leuk dat iedere bladzijde opzich een lay-out is!

Jolanda zei

Wat een super mooi album is het geworden! Helemaal geweldig!!

Groetjes Jolanda

Marjolijn van Elsberg zei

Wat goed zeg in je vakantie al scrappen, n dan nog al die actieve dagen erbij. Dn moet het wel ontspanning zijn. Je uiltje is helemaal super, het viel me meteen op. Wat jammer dat je er maar 1 hebt meegenomen. Ik kan de details niet goed zien maar zo op het oog hebben jullie een leuke actieve vakantie gehad en ziet je album er superleuk uit.

Maaike zei

Hartstikke leuk album hoor. Ik vind die verschillende achtergronden helemaal niet storend. Leuk afwisselend juist en het blijft toch een geheel. Maar ik kan me wel voorstellen dat je een beetje baalt als het niet helemaal geworden is wat je ervan gedacht had.... Maar toch... superleuk boek!!!
En wat vind je van het mijne van Luxemburg??????????

Anoniem zei

Wauw ziet er heel gaaf uit!
Mag ik vragen hoe je dat met die ring heb gedaan? Kun je die dingen los kopen en dan vastzetten?

groetjes, Annet

Chantal zei

annet, ik weet niet waar ik het antwoord naar toe moet sturen, dus maar even hier in de hoop dat je het leest.
De ringen heb ik in dit geval uit een multo gesloopt en vastgemaakt met boutjes. Maar je kunt ze ook los kopen en dan met eyelets (grote) vastzetten. Bij Scrapaddiction kon je ze kopen, weet niet of ze ze nu nog hebben.

Karin zei

Nou Chantal, ik vind het een prachtboek geworden hoor. En dat uiltje... superleuk! Ik heb het papier ook liggen voor mijn vakantiealbum, maar denk dat ik op zoek moet naar een andere lijn, want ik vraas dat de kleuren van 'mijn' vakantieland niet zo goed passen bij de Travellerkleuren helaas. Maar ach, dit superpapier kan ik zeker weten voor een ander reisje/uitje gebruiken.
In elk geval vind ik ouw album helemaal top. Is het trouwens op 30 bij 30 gemaakt of een slag kleiner?

Groetjes,

Karin