zondag 9 oktober 2011

Haloween en kerst





10 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Jeetje Chantal, wat ben jij goed met je copics zeg, prachtige kaartjes!!!!
Ik kan er niet mee overweg en ga ze dan ook weg doen.

Maaike zei

Ben blij dat ik niet de enige ben die geen enge halloweenkaartjes kan maken.... Deze twee kaartjes zijn echt superlief!

Margo zei

Wat zijn ze leuk Chantal !
Liefs
Margo

Rosalien Zwackhalen zei

Ohhh Chantal, wat zijn ze leuk. :)) Ik weet niet welke ik leuker vindt van die twee. :))
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Ellen zei

Mooie kaarten Chantal!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Angèle zei

De kleurencombi van de Halloweenkaart vind ik bijzonder geslaagd! Mooie kaartjes! Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

Groetjes, Angèle

Nadine zei

Ik vind ze allebei erg leuk! Goede kleurencombi's zeg!

anja curvers zei

Twee prachtige kaartjes Chantal echt heel erg gaaf gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

miriam zei

prachtige kaartjes vooral de halloween die heeft een leuk afdrukje
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

Andrea zei

Very great card - love the embellishments

Thanks for joining SFC.

Big hug

Andrea-Emmi41